De diensten van KEL agency richten zich op het verder uitbouwen van het succes van het merk rondom de influencer. KEL agency is daarmee zeker niet een influencer agency of talent managent bureau, maar heeft een persoonlijke aanpak.

Een goede sales strategie is uiteraard belangrijk voor je verdienmodel. KEL agency gelooft dat de markt aan het veranderen is en content creators vele insights te bieden hebben aan merken. In aanvulling op de huidige sales structuur gelooft KEL agency dat het tijd is voor content creators om hun creativiteit om te zetten naar commerciële proposities en zelf een actieve rol aan te nemen in het sales proces.

KEL agency werkt middels een pro-actieve sales strategie waarbij branded content campagnes ontwikkeld worden in samenwerking met de content creator voor een specifiek merk of product categorie.



Founder van KEL agency - Kelly van Goens

"Ik geloof dat wij met ons SALES HOUSE een aanvulling kunnen zijn op de bestaande verdienmodellen. Wij helpen de content creator om zich te verplaatsen in de rol van een marketeer en zo waardevolle branded content campagnes te creëren die niet alleen voldoen aan de aan de marketingdoelstellingen van de adverteerder maar ontwikkeld zijn vanuit het platform en de content creator waarbij de volgers centraal staan. Zo worden er waardevolle campagnes ontwikkeld voor zowel adverteerder als het platform."


CAMPAGNES.

FITGIRLS x LET’S GET REAL

Ontwikkeling marketing campagne ‘Let’s Get Real’ in opdracht voor Fitgirls.nl. Met het platform FITGIRLS willen Dani & Lizzy vrouwen de tools bieden om hun doelen te behalen en zowel lichamelijk als geestelijk balans te vinden. Maar laten we eerlijk zijn, het leven is nu eenmaal niet zo mooi als op instagram. So Let’s Get Real. Deze campagne laat de kwetsbare kant van vrouwen zien en roept op om taboes te doorbreken.

RUMAG x TIKKIE

Met 2 miljoen downloads heeft iedereen wel een bijzonder, grappig, herkenbaar TIKKIE verhaal. RUMAG heeft haar volgers opgeroepen deze verhalen te delen en zo kans te maken op een unieke RUMAG trui met een quote gebaseerd op jouw TIKKIE verhaal. De leukste verhalen mochten verteld worden in de TIKKIE stoel. Met aan de hendel Rene en Fred van Leer. Verhaal niet grappig? WE.ZIJN.GENADELOOS.

RUMAG x VIDEOLAND

Campagne in ontwikkeling voor RUMAG met als doelstelling om de awareness rondom het aanbod van Videoland onder millennials te vergroten. In deze campagne staat het exclusief vooruit kijken van het nieuwe seizoen van Temptation Island bij Videoland centraal.

RUMAG x YOUNG CAPITAL

Partnership RUMAG x YOUNG CAPITAL, waarbij het aantrekken van jong talent centraal staat. Altijd al nieuwsgierig geweest hoe een werkdag bij RUMAG eruitziet? Deze video biedt inzicht achter de schermen bij RUMAG met in de hoofdrol de talentvolle creatief Sem Suijker.

RUMAG x DITZO

Social mediagebruik in het verkeer is een blijvend probleem. Wie kan dit beter aanpakken dan het grootste social media platform van Nederland? Doormiddel van een compleet cross mediale campagne creëren we awareness wat betreft socialmedia gebruik in het verkeer. Plasovic en Watzman wil je niet tegenkomen op de weg!



Let's Talk!

Wil jij weten wat wij voor jou kunnen betekenen?



‘THINK BIG’.